Vakkorama Paper | ıPod ıs back, really?
4644
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-4644,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,paspartu_enabled,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive

iPod is back, really?

 

Sekiz yıl önce aramızdan ayrılan Steve Jobs’un ardından Apple, çıkardığı her yeni ürün, kampanya ve sunduğu fikirlerle eleştirilerin odağında. Lansman toplantıları tabiri caizse bir süredir ‘sönük’ geçiyor; Apple’da hiçbir şeyin eskisi kadar yenilikçi ve heyecan verici olmadığını düşünenlerin sayısı her geçen gün artıyor. Teknoloji devleriyle geleceğe dönük yeni patentler konusunda yarışını geriden sürdüren Apple, bir yandan beklenmedik hamlelerini sürdürüyor.

 

Bundan beş yıl kadar önce üretimden çektiği iPod Touch’ı farklı renklerde yeniden piyasaya sürmesi de bunlardan biri oldu.

 

Kısa bir süre önce satışa çıkan yeni iPod Tocuh, altıncı jenerasyon iPod Touch’larla birebir aynı malzemeden yapılmış ve aynı boyutlara sahip. Bu şekilde maliyetleri düşürdüğü varsayılan markanın en şaşırtıcı hamlesi ise eski jak girişine geri dönmesi oldu. Bir başka deyişli yeni iPod Touch, önceki kulaklık girişini destekliyor. Bu U dönüşle müzikseverlerin radarına girmeyi hedefleyen marka, aynı zamanda eğitim vurgusu ve “web tarayıcı, eğitim ve oyunlar için eğlenceli ve üretken AR deneyimi” sloganıyla çocukları hedefliyor.

Category
TEKNOLOJİ