Vakkorama Paper | Lady Gaga’nın yeni güzellik evreni
4809
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-4809,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,paspartu_enabled,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive

Lady Gaga’nın yeni güzellik evreni


Lady Gaga’nın Eylül’de Haus Laboratories’den satışa çıkaracağı ilk make-up line’ında çok zengin bir renk paletine sahip dudak kalemleri ve çok farklı şekillerde kullanabileceğiniz parıltılı parlatıcılar var.

 

33 yaşındaki pop ikonu kendini gençken hiç güzel hissetmediğini itiraf ederken, iç ve dış güzelliğe sahip olmak için uğraşırken makyajın gücünü keşfettiğini ve makyajla kendini bulduğunu söylüyor. Annesini her sabah makyaj yaparken izleyen Gaga, ondan öğrendikleriyle makyaj yapmaya ve kendi stilini oluşturmaya başlamış.

 

Koleksiyonunun reklam müzikleri için Boys Noize, Tchami, ve Bloodpop ile işbirliği yapan Lady Gaga, güzellik için birçoklarının tarif ettiği gibi bakanın gözlerinde oluşan bir kavram değil, sizin kendinizi nasıl gördüğünüzdür diyor. Reklam videosunda Haus Laboratories’in güzelliğe yaklaşımını şu sözlerle pekiştiriyor: “Dünyanın bir kozmetik markasına daha ihtiyacı olmaması ne kötü! Güzellik bakanın gözlerindedir deseler de bizim için güzellik sizin kendinizi nasıl gördüğünüzdür. Haus Laboratories, bizim evimiz, sizin kurallarınız.”

 

 

Category
LIFESTYLE