Vakkorama Paper | Tatil Dönüşü Detox
4648
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-4648,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,paspartu_enabled,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive
Category
LIFESTYLE

Tatil Dönüşü Detox

 

Tatilden sonraki ilk Pazartesi, yeterince zor değilmiş gibi tatilde yapılan kaçamakların, yaz kokteyllerinin, karşı konulamayan tatlıların ve yenilen geç yemeklerin de ağırlığı çöker.

Hızlı bir detox ve toparlanma için birkaç basit tüyoya ne dersiniz?

 

Hafifleyin: Tuz, yağ tüketiminizi ve vücudunuzu dengelemek için her güne bir öğün olarak yeşil bir smoothie ya da juice ekleyebilirsiniz. Akşam öğünü olarak tercih ederseniz sabaha daha dinç ve hafif uyanırsınız.

 

Bol su! Vücudunuzu hafifletmek ve eski ritmine döndürmek için su tüketiminizi artırın. Yanınızda litrelik bir şişe bulundurun. Dilerseniz içine mevsim meyveleri, limon, salatalık ve nane de ilave ederek içimi daha keyifli hale getirebilirsiniz.

 

Yeşil ve lifli gıdalar: Sindirim sisteminizi tatil sonrası yenilemek için, yanında lifli gıdalarla birlikte bol yeşil tüketin. Yulaf, buğday, esmer pirinç, chia tohumu, soya fasulyesi ve kabuksuz meyvelerle restart atabilirsiniz.

 

Mutfak kapalı! Akşam saat 7’den sonra yemeği kesin. Açlık hissini bastırmak için zencefil ya da nane çayı içebilirsiniz.