Vakkorama Paper | It’s Me Tıme! – Self-Care Bucket Lıst
6065
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-6065,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,paspartu_enabled,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive
Category
LIFESTYLE

It’s Me Time! – Self-Care Bucket List

 

Ekran başından kalk ve kendine zaman ayır. Malum kısıtlamalar bir yana, kışa girerken koltukta geçen vakit uzuyor. Günlük rutinine almaktan keyif alacağın küçük molalar ve uğraşlar çıkardık. Kendine bak, kendini sev ve kendine zaman ayır! 15 maddede kendinle daha mutlu!

 

  • Her güne esneme hareketleriyle başla.

  • Haftada bir gün, bir saatini banyo ritüeline ve bakıma ayır. Bu seansa eşlik edecek bir kitap, dergi ya da podcast’in olsun.

  • Her gün bir saat kitap ya da dergi okumak için vakit ayır. Telefonu başka bir odada bırak.

  • Balkonda ya da terasta bir saat otur. Sessizliği ve kendini dinle.

  • Tohumdan bir bitki yetiştir.

  • Kendine sevdiğin bir kumaştan ev yapımı bir maske yap.

  • Parkta mola verdiğinde çimlere uzanıp bulutları ya da gökyüzünü izlediğin bir sabah yürüyüşüne çık.

  • Güne modu yüksek, dans etmeyi sevdiğin parçalarla başla.

  • Kendine ait zamanlar için iyi hissettiren, rahatlatan kokularda mum ya da oda kokusu edin. Okuma köşende, banyo ritüelinde kullan.

  • Offline bir hobi edin.

  • Pazar günü kendin için bir tatlı pişir. Evde pişen kek, kurabiye ve tatlı kokusunun enerjisiyle gün boyu pozitif!

  • Hayatındaki güzel şeyleri kendine hatırlatmak için kötümserliğin uğramasını bekleme. Hayatında olmasından minnettar olduğun 10 muhteşem şeyi düşün.

  • Eski bir arkadaşına mektup yaz ve postala.

  • Sana ilham veren biriyle bir kahvede buluş.

  • 15 dakikanı ayır ve seni rahatsız eden düşüncelerini (kağıda) dök. Dilersen oku ya da hiç okumadan geri dönüşüme at.